Assalamualaikum. Welcome to my blog. I'm Iva, owner of this diary. There have some stories and hijab tutorials here. Thank you for visiting this blog. Follow my blog and keep on reading my stories. Thank you . . . . .

Thursday 1 December 2011

Enough, man!

Apa yang korang rasa bila seseorang yang korang sayang dan tak boleh lupa tu, tiba-tiba menghilang macam tu je? Umpama cuba untuk menjauhkan diri. Dia block korang from his/her Facebook. Okay ini sangat-sangat down. 
Kalau dulu, dia datang and cheers your days. Then everything is disappointing macam mengharapkan panas sampai ke petang tetapi hujan pada tengahhari. Yeahh lebih kurang macam tulah bunyi pepatahnya. Then he/she nak macam ni nak macam tu janji itu dan ini but then tiba-tiba senyap mendiamkan diri tanpa khabar berita. Kalau dulu boleh jenguk-jenguk dia through Facebook je. But now dia dah block kitee from his/her Facebook. 
Okay thats mean macam dia memang dah buang kitee jauh-jauh and okay fine, enough.
Kalau semua hubungan yang terjalin dulunya dan berakhir macam ni, no wonder lahh kalau aku kata memang hati aku dah tertutup rapat untuk lelaki. You make me feel suck to you, men. Yeahh. Men. 
Banyak sangat kisah yang berlaku disekeliling aku dan berdasarkan pengalaman aku juga yang membuatkan aku sakit hati terluka kecewa dengan kaum bernama LELAKI.


I pray and I hope that God will open the door of my heart to feel loved and loved again.
I'm a woman. I have heart and feelings too, and I have my own rights.
This heart needs time to heal.


SORRY KALAU KALI NI AKU TERLALU SERIUS ATAU AYAT MACAM RUDE SANGAT

No comments: