Assalamualaikum. Welcome to my blog. I'm Iva, owner of this diary. There have some stories and hijab tutorials here. Thank you for visiting this blog. Follow my blog and keep on reading my stories. Thank you . . . . .

Tuesday 13 December 2011

Mood


Assalamualaikum.
Hello and Hye and Heyy!! -__-
Hmm dah berapa hari aku takde mood. Sounds weird? Maybe. But, I don't think so. Setiap orang pun ade masa-masa dan perkara yang membuatkan mood tiba-tiba hilang, rasa down, right? So, same goes to me lahh.
GAMBAR DI ATAS? YEAHH BEGITULAH KEADAAN SAYA '-'
Yeah semua ni disebabkan bende tu. Bende tu!! Perkara tu!! Yess memang sebab itulahh..
Ape bende? Haishh adelahh. Mane boleh bagi tahu. Tak syok lahh bagi tahu kan. Hm perkara yang tak menggembirakan, tak perlu lahh share kot. Tak happy lahh, kan? Hmm :)
So, next week dah masuk poli balik. Rasa macam kejap pulak cuti ni. Tapi disebabkan aku duduk rumah makan, tido, tgk TV, mengadap internet, bergaduh, dan begitulahh seterusnye, so aku rasa macam lama pulak cuti ni sampai aku rasa bosan. 
Macam-macam perkara dan ujian yang aku terima, sejak aku masuk belajar di politeknik ni. Macam-macam masalah lahh. Orang kata, ada hikmah disebalik apa yang berlaku. Ye, aku terlalu banyak bersabar dan hadapi segalanya dengan tabah. 
Allah SWT sayang kita, sebab tu Dia bagi banyak ujian dan dugaan pada kita di muka bumi ini. Am I right?
Allah bukan nak dera kita ke hukum kita ke. Dia tahu kemampuan kita untuk hadapi segala ujian dan dugaan yang Dia berikan pada kita. Kan kan kan? :)
Hopefully I can get my happiness back :') 
Amin...
Okay lah. Nak online. Jumpa di Twitter dan Facebook yaw!
Bye. Nunitee :)

No comments: