Assalamualaikum. Welcome to my blog. I'm Iva, owner of this diary. There have some stories and hijab tutorials here. Thank you for visiting this blog. Follow my blog and keep on reading my stories. Thank you . . . . .

Thursday 1 December 2011

The Whole Day

Hello 1st December. Okay bangun awal pagi je dah boring. Sebenarnya tak la terlalu awal aku bangun, around 10am macam tu huahaha okay enough. 
Dari bilik lagi aku dah bau aroma nasi lemak yang ibu masak. Aku dah terbayang nasi lemak, niat nak bangun terus mandi dan turun pegi breakfast tapi err aku tgk jam menunjukkan pukul 9am hoarghhh macam mengantuk lagi okay tidur kejap lah okay hewhew :)
Tak lama tu dengar ibu jerit dari bawah "WOI BANGUNNNN!!" hehehe kami tiga beradik masing-masing tidur lagi mwehehe
Tengok jam kat handphone, ohh pukul 10am hewhew takpelahh relax dulu.. Still morning whatt hahaha okay enough. 
Sejuklahh macam malas jehh nak mandi, tapi mana bolehh. Kena mandi jugakk biar wangiiii :) Anak dara mana boleh musyuk-musyukk hehe. Lamanya aku mandi dan bersiap sebab pukul 11am baru aku turun breakfast. Done.
Then lepak-lepak gossip-gossip jap dengan ibu. Pastu haiyoo macam bosan jee naik atas on lappy ape lagi online laaa babe! Mwehehe
Time tu dah pukul 1pm okay baiklahh adik-adik aku tak bangun tido lagi haishh.
Dari petang sampai sekarang aku mengadap lappy je, online. Hm boring.
Adik aku Izzy keluar pergi main bowling dengan kawan-kawan dia kat perumahan Puncak Bangi ni. Itupun anjuran persatuan penduduk PB ni jugak.
Adik aku yang Feeras tu sibuk mengikut, padahal dia tak main pun. Pulakk bergaduh dengan ibu merengek nak pergi jugak tgk dorang main bowling. Kalau dia dah memberontak, tak boleh nak kata ape -.-
Rasa macam nak peng je Feeras tu tadi. Degil sangat!
Hm. Sekarang aku tinggal berdua je dengan ibu kat rumah. Jap lagi ayah balik dari outstation. Budak gedik dua orang tu pun jap lagi baliklahh kot. (Korang berdua tak payah baliklahh buat kusut jehh) HAHA

Semua orang cerita pasal movie Ombak Rindu. Udah-udah le tu. Den ni dah la tak dapat poei tengok wayang, kome plak ceghitee ombakrinduombakrindu hadoiii.
Cuba lahh jangan menjealouskan kite nye punn adoi. Maraa ni ta nampaa ke?! MWEHEHE :D

Sorry dah berjangkit Johan RajaLawak haha. Okay enough.
(TAK TAHU NAK CAKAP APE DAH NI HEWHEW)


Haa okay lah nanti kitaa tulis-tulis lagi taw. Byebyee and Nuniteee ^^
  

No comments: