Assalamualaikum. Welcome to my blog. I'm Iva, owner of this diary. There have some stories and hijab tutorials here. Thank you for visiting this blog. Follow my blog and keep on reading my stories. Thank you . . . . .

Tuesday 6 December 2011

The Whole Day


Hello. 
Okay jangan ditanya kenapa gambar diatas ni macam ni. Memang macam tu lah keadaan aku hari-hari -.-
Hari ni aku bangun awal sikit :D pukul 9 pagi okay. 9 pagi :)
TAKDELAH BAGUS MANA PUN BANGUN PUKUL 9 PAGI TU
Okay lah. Hari ni ibu masak lauk hati ayam masak lada hitam untuk aku sebab yelahh biaseee orang sakit kurang darah macam aku, kena makan makanan yang boleh tambah darah. 
Aku boring sangat bangun pagi terus online, sambil layan cerita melayu kat Prima. 
Pastu adik-adik aku pun bangun pastu mintak nak guna lappy. Macam biaselahh dorang memang macam tu. 
Aku tak tahu apehal aku mengantuk sangat hari ni, aku tidur dari pukul 2ptg sampai 5ptg. 
Sedar-sedar, baru aku perasan yang aku tak lunch lagi HAHA
So aku pun pergilahh lunch petang tu -.-
Then aku uruskan lahh ape yang patut, pastu online-online lagi. 
Sampai cerita Dhia start, mak aihh boleh pulak dah depaa buat suspen macam sinetron indon hadoii. Tetiba Dhia mati? Derr, lawak lahh kalau heroin a.k.a watak utama mati. Cerita pun habislahh kalau macam tu haiyoo. Boleh plak tetiba mayat Dhia bangun, haa tersedak batuk pulakk uihsss kalau ada mayat betul macam tu, macam-macam perasaan yang muncul kat aku ni HAHA
Tapi comel plak kan kalau mayat bangun tersedak? -.- Haaa kan aku dah cakap! Dhia takkan mati. Haishh aku yang buat cerita tu, aku tahulahh HAHA #perasan jap
Dahh boleh plak bersambung. Hmmm. Pastu tengok cerita Cinta Elysa. Memang aku tak pernah tengok cerita tu, pastu baru hari ni nak start tengok, memang aku tak pahamm kenapa ending dia macam tu -.-
Adik aku sibuk nak tgk WWE lahh bola lahh apelahh. Hari-hari bukak channel macam tu, boring u ollsss...
Kitorang gugurl lahh tak minat lahh sukan-sukan ASPN sume ni.. Daa.. #gedik
Hmm. Then rutin aku hari-hari menghabiskan stock chocolate yang ade kat fridge ni mwehehe
No wonder lahh kalau berat badan aku dah naik 2kg. Okay fine.
Lepas tuuuu.... Ape lagi eh? Mane ade pape dahh. Dah malam ni ape lagii takkan nak melilau tak tenu arah plak kan. Duduk rumah tengok TV. Pukul 12mlm kang ade Chapalrela miahahaha
#aku dah boring sangat so layan lahh cerita tu tiap malam :3
Okay lahh nanti kitee tulis-tulis conteng-conteng lagi. Bubyeee :)

No comments: